Érvényes: 2021. november 4-től
Az Általános Szerződési Feltételek hatálya a BSZPD Kft szállodájának szolgáltatásaira terjed ki.
1) A SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Cím: BSZPD Kft.
Székhely: 2045 Törökbálint, Meggyes u. 1.
Levélcím: 2045 Törökbálint, Meggyes u. 1.
Telefon: +36205019850
E-mail: balinnrooms@gmail.com
Internet: www.balinnrooms.hu
2) A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELÉNEK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI:
a) A szolgáltatás megrendelése:
A megrendelést minden esetben írásban kell megküldeni a szállodának. A szálloda elérhetőségei a www.balinnrooms.hu honlapon található.
A megrendelésnek tartalmaznia kell a Vendég nevét, címét, az érkezés és távozás pontos időpontját, a szobatípust, valamint a szolgáltatások pontos megnevezését.
A szálloda minden megrendelést írásban igazol vissza.
3 éves kor alatti gyermeket nem áll módunkban fogadni.
A szállodai szobák minden esetben a szállodai alapcsomag tartalmával megegyező tartalmú szolgáltatásokkal rendelhetők meg, melyek:
Szállodai alapcsomag tartalma:
• TV készülék a szobákban
• ingyenes vezeték nélküli internet-hozzáférés a szálloda egész területén (Wi-Fi),
Extra szolgáltatások:
• klíma, illetve széf használata a szobákban.
c) A szolgáltatás lemondása:
A Vendég kötelezettséget vállal arra, hogy az általa megrendelt szolgáltatások esetleges lemondásáról, módosításáról vagy bármilyen egyéb változásról a szolgáltatás kezdetét megelőzően, írásban tájékoztatja a szállodát.
Egyéni megrendelések esetén kötbérmentes lemondásra – amennyiben a vendéggel megkötött egyedi megállapodás másként nem rendelkezik – az érkezést megelőzően hét nappal van lehetőség.
Amennyiben a Vendég nem érkezik meg, illetve rendelését nem mondja le a megfelelő határidőig, a kötbér mértéke a megrendelt szolgáltatás díjának 50%-a.
Csoportos megrendelés esetén egyedi üzletkötéskor kerül sor a lemondási feltételek rögzítésére.
d) A szállodába történő érkezés-távozás:
A szállodai szobát az érkezés napján 15:00 órától lehet elfoglalni, és a hazautazás napján 10:00 óráig kell elhagyni.
3) FIZETÉSI FELTÉTELEK
A megrendelt szolgáltatások ellenértéke fizethető átutalással, illetve a helyszínen készpénzzel, bankkártyával, valamint a hatályos jogszabályoknak megfelelően – Széchenyi Pihenőkártyával (SZÉP kártya).
A BSZPD Kft. fenntartja a jogot, hogy a vendég által megrendelt szállodai szolgáltatás igénybevétele előtt, de legkésőbb a vendég érkezésekor a szálloda fizetési garanciát kérjen. A fizetési garancia lehet a vendég bankkártyájával történő előterhelés, illetve a megrendelt szolgáltatás helyszínen történő kiegyenlítése érkezéskor készpénzzel vagy a szálloda által elfogadott készpénz helyettesítőkkel, továbbá a szolgáltatás igénybevételének megkezdése előtt a megrendelt szolgáltatás értékével egyező összegű banki átutalás a szálloda bankszámlájára.
SZÉP kártyával történő fizetés esetén a jogos kártyahasználat érdekében a szálloda kérheti a megrendelt szolgáltatások előre történő fizetését, és a Vendég személyazonosításra alkalmas közokiratát (személyi igazolvány, vezetői engedély vagy útlevél bemutatása). A Vendég köteles az azonosítási felkérésnek eleget tenni. Ha az azonosítás bármely, a szállodán kívülálló okból nem valósul meg, a szálloda megtagadhatja a SZÉP kártyával történő fizetés elfogadását.
Átutalás esetén – amennyiben a szállodával másként nem rendelkezik – a megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Vendég köteles az érkezés előtt a szálloda bankszámláján jóváírni.
4) ÁRAINK
A BSZPD Kft. által kiadott árak minden esetben tartalmazzák a nyomtatás időpontjában érvényes, törvényben meghatározott ÁFA-t és szervizdíjat.
Az árak – a 4/2009 (I.30) NFGM-SZMM együttes rendelet 6. §-a alapján – a szolgáltatás nyújtásának helyén, jogszabálynak megfelelő módon kerülnek feltüntetésre. A Vendég a szolgáltatás díjáról a szálloda recepcióján is megfelelő tájékoztatást kaphat a szolgáltatásnyújtás megkezdése előtt.
A BSZPD Kft. az árváltozás jogát fenntartja.
Az aktuálisan érvényesítésre kerülő árakat a szálloda a megrendelés visszaigazolásában közli.
A szálloda árainak aktuális alakulásáról tájékoztató a www.balinnrooms.hu oldalon található.
Szolgáltató és a Vendég megállapodnak, hogy a nyújtott szolgáltatás teljesítési időpontjának (Áfa tv. 55. § (1) bekezdés) a vendég által utolsóként, tényállásszerűen igénybe vett szolgáltatás napját tekintik.
5) EGYEDI SZOLGÁLTATÁSOK
a) Étkezési ellátás:
Szobáink árai tartalmazzák a reggeli ellátást.
b) Programok:
A programajánlatokról, azok aktuális árairól a szálloda a szállás lefoglalásakor, illetve a Vendég ott tartózkodása alatt ad felvilágosítást.
6) REKLAMÁCIÓ
A szállodai szolgáltatás ideje alatt felmerülő esetleges panaszok esetén a Vendég az elutazás időpontjáig a szálloda recepcióján, írásban élhet kifogással.
A szálloda a panaszokat három napon belül köteles kivizsgálni, illetve azokra érdemben reagálni.
7) KÁRTÉRÍTÉS
A szálloda az általa okozott károkért a vonatkozó jogszabályok szerint felel.
Amennyiben a vendég a helyszínen elmulaszt panaszt tenni, a későbbiekben kártérítésre nem jogosult.
A Vendég kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megismerte, azokat tudomásul vette.